Energi

Idag känner jag mej pigg!
Underbar känsla..
Dagen började underbart.
J hade inställd lektion så han åkte inte till jobbet förrän 9.30.
Lillgris sov till 8.10!
Sovmorgon och frukost tillsammans. Underbart.
J till jobbet och jag och lillgris ner på stan en sväng med L och hennes lilltjej.
En bra start. Tiden sprang iväg.
Lillgris lunch på stan, somnade ivagnen på väg hem. Perfekt.
Hem och käka lunch.
Passade på att utnyttja min energi! Städa skitskåpet i köket.
Jisses vad skräp där fanns - nu rent och fint.
Dax att bocka av från listan:)

fixa lillgris album
ladda ner bilderna från kameran
mixa ihop filmerna på lillgris
städa skitskåpet i köket - CHECK!!
städa garderoben
kolla vad vi ska äta ikväll
byta byxor
fixa lillgris lilla väska till eftermiddagen, mellis, blöjor etc..
gå ut på balkongen och lapa lite sol
vila/sova
städa kylen
borsta på mej lite i.d minerals
kissa - CHECK!!
skura golven
fixa på balkongen
ringa pappa och syrran (mamma träffade jag i morse så vi har redan pratat:)
ringa semestertanten på jobbet och kolla hur mycket semester jag har..
skriva ett inlägg på bloggen - CHECK!

Snart jag ska till barnmorskan..
Ska bli intressant och höra hur det lilla livet ligger där inne i magen.
Har en mycket stark känsla om att han/hon ligger precis som lillgris..
Huvudet upp och rumpan ner..
Ingen ko på isen ännu dock, några veckor till har den på sig..

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0