Gräsänka..

heter det så förresten??
Nåväl, J är i Romme med jobbet.
Tis-tors är han borta:(
Känns lite tufft att vara själv med lillgris.
Han är iof världen snällaste kille, men det börjar bli tungt nu.
Med magen menar jag..
Det värsta är att lyfta honom från golvet och att spänna fast honom i vagnen/bilen.
Det är att böja sig fram som jag inte gillar. Magen trycks liksom ihop...
Jaja, det funkar ju, det måste det..

Denna dag gick iaf fort.
På morgonen var det babysim som vanligt.. Lillgris åkte rutschbana rakt ner i plurret!
Han gillar att bada!!
Sen hem och damsuga, käka lunch, lillgris sov middag och jag solade lite på balkongen..

Vid 14tiden bar det iväg till svärmors häst. Vi var nog ute vid stallet i 2.5timme.
Pulaåkning, hästridning, plocka hästbajs när farmor mockade och sen fika!

Sen bar det iväg hem till svärfamiljen. Där bjöds det på köttfärssås och spagetti.
MUMS efter en hel eftermiddag ute!!

Kl 19 åkte vi hem igen. Gjorde ordning lillgris innan hemgång så han kunde somna i bilen.
Vilket han han oxå gjorde:)

Innan vi gick hem gick jag förbi ICA och hämtade ut våran nya systemkamera som vi beställt!!

En kanondag helt enkelt.
Imorgon vet jag inte vad vi hittar på.. Hoppas det blir till att hänga med E m familj..




Härligt att åka pulka ibland..

Fick inte klämma på hästbajs för mamma.. Blev lite sur då...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh vilken mysig dag ni verkar haft! Kram

2010-03-10 @ 08:07:03
Postat av: Anonym

mamma - vi får åka ut dit nästa gång du kommer. det är faktiskt mysigt.. skynda dej hit:)

2010-03-10 @ 12:52:15
Postat av: Storasyster

Tänk att mamma alltid kommenterar i sin favoritdotters blogg. Va härligt ;-)



Jag säger bara - gud, va jag älskar lilleman o hans mamma :-)

2010-03-10 @ 21:19:46
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: weasel

syster - älskar dej med!!

2010-03-10 @ 22:09:28
Postat av: Kakan

Åh! Jag är också gräsänka eller va fan det heter, trist!!



Vill mys amed Reuben han ser så god ut!! (=



Kram

2010-03-17 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0