jag borde..

fixa lillgris album
ladda ner bilderna från kameran
mixa ihop filmerna på lillgris
städa skitskåpet i köket
städa garderoben
kolla vad vi ska äta ikväll
byta byxor
fixa lillgris lilla väska till eftermiddagen, mellis, blöjor etc..
gå ut på balkongen och lapa lite sol
vila/sova
städa kylen
borsta på mej lite i.d minerals
kissa
skura golven
fixa på balkongen
ringa pappa och syrran (mamma träffade jag i morse så vi har redan pratat:)
ringa semestertanten på jobbet och kolla hur mycket semester jag har..
skriva ett inlägg på bloggen - CHECK!

allt detta borde jag göra när lillgris sover.
istället sittar jag här i soffan och bara slösurfar..
visst det är skönt men samtidigt stressande..

han har sovit i 1.5 timme så han vaknar nog när som helst.

men imorgon, då ska jag göra nåt vettigt när han sover:)

får väl checka av på listan när jag är klar med någon punkt..
undra hur lång tid det tar innan jag bockat av alla punkter??
vi får väl se...


så nu är det ju ingen idé att sätta igång med något:)
eller hur?

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag tycker att du ska njuta av egen tid när han sover. Snart finns inte den egna tiden mitt på dagen. Puss och kram!

2010-03-17 @ 20:21:51
Postat av: weasel

darling - mycket bra svar!! du vet vad frugan vill höra:) love you

2010-03-17 @ 20:39:43
Postat av: Mor

Joel, precis rätt svar.

Tess, lyssna på Joel

Kram Mor

2010-03-18 @ 08:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0