Snart påsk & PÅSKLOV!!

Lillgris är äntligen bättre.
5 dygn med 39-40graders feber..
Låter som en gammal rökare gör han oxå.
Rosslar och hostar som aldrig förr..
Men nu ser jag ljuset i tunneln.
Feberfri i morse - 37,9... :)
Fortfarande lite trött men det får han vara ju..

Nu kan vi ju åka till Sälen och fira påsk med hela tjocka familjen!!
11 st blir vi:) varav 6 ungar allt mellan 5månader - 7år...
Längtar sååååå!!!
Jag har en bild på näthinnan: mej lutandes mot husväggen och gassande sol.
Bredvid mej har jag kära syster, bonussyster och mamma.
J är ute i skidspåret eller skidbacken med nån av småtjejerna.
G bygger på något.
Lillgris är glad och strosar lugnt omkring i närheten av oss,
småtjejerna som inte åker skidor är glada och leker vackert i vårsolen.
Det är min bild av påsken 2010.

Spännande att se hur väl den stämmer överens med verkligheten:)

Imorgon är det skärtorsdag och det innebär påsklov för min älskade!!
Jag ÄLSKAR dessa lov!!
Ska försöka komma ihåg det när han jobbar över ibland... 

Blev mindre glad när jag kollar vädret...
Men de brukar ju å andra sidan ofta ha fel:)

Fredag 2. april

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 0 Lettskyet 0 mm Lett bris Lett bris, 4 m/s fra sør4 m/s
kl 6 Sludd 0,6 mm -1° Svak vind Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøst3 m/s
kl 12 Regnbyger 0,4 mm Lett bris Lett bris, 4 m/s fra sør4 m/s
kl 20 Lettskyet 0,6 mm -2° Laber bris Laber bris, 6 m/s fra sør6 m/s

Lørdag 3. april

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 2 Delvis skyet 0 mm -2° Lett bris Lett bris, 5 m/s fra sør5 m/s
kl 8 Klarvær 0 mm -2° Lett bris Lett bris, 4 m/s fra sør-sørøst4 m/s
kl 14 Klarvær 0 mm Lett bris Lett bris, 4 m/s fra sør-sørøst4 m/s
kl 20 Skyet 0 mm -1° Lett bris Lett bris, 5 m/s fra øst-sørøst5 m/s

Søndag 4. april

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 2 Skyet 0 mm -1° Svak vind Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst3 m/s
kl 8 Skyet 0 mm Svak vind Svak vind, 3 m/s fra nord-nordøst3 m/s
kl 14 Lettskyet 0 mm Svak vind Svak vind, 2 m/s fra øst-nordøst2 m/s
kl 20 Skyet 0 mm -1° Lett bris Lett bris, 4 m/s fra øst


yr.no

Får nog komma på en plan-B..

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag längtar också!!! Kramar till tusen.

2010-03-31 @ 13:29:59
Postat av: ellen

Härligt att han är bättre nu! Jag tror nog vädret blir bra iaf- det brukar ju nästan alltid va fint på påsken..:) annars får du väl ligga på soffan och äta godis! Vi åker till landet vid lunch imorgon så GLAD påsk så ses vi sen med inlämnad hemtenta och nedräkning inför baby! KRAM

2010-03-31 @ 19:51:13
Postat av: Remikristin

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:46:21
URL: http://remikristin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0