39+några dagar

Var hos BM idag.
Allt ser så bra ut så.
Bebis är beräknad 7/5 dvs fredag.
Tror dock den stannar kvar där inne ytterligare någon vecka.
Skönt, vi har inte fixat allt som vi ska innan den kommer.
Men idag har vi iallafall köpt ny bil:)
J kör i skrivadets stund hem bilen från Karlskoga.
En vit SAAB 9.5 -06.
Känns såååå skönt att det är fixat iallafall...

Nåväl, vi får ta tag i de grejer som ska fixas nu i veckan...

Iallafall. Denna dag var bland den jobbigaste dagen på länge..
Inget speciellt egentligen utan allt bara krånglade..

Det började med att lillgris kräktes på väg till babysimmet.
Vad mycket det kan komma ur en så liten människa..
Skitsamma. Det sjukaste var följande:
Hans fleecetröja blev ju helt nedkräkt så jag lade den under bilen (hade ingen plastpåse)
medan vi badade. Ville inte ha den i bilen pga lukten..
Aja, när vi kom ut och skulle lägga in fleecen i bilen så var den borta!
Fy fan vad sjukt! Eller tragiskt kanske...
Någon har alltså snott lillgris fleecetröja som dessutom var rejält nerkräkt...
Vad tänker man då??
En vuxen människa snor ett barns tröja. Jag bara antar att det var en vuxen..
Ganska lågt..
Men jävligt kul att den inte var så ren. Hoppas de inte upptäckte det förrän de var hemma:)


Nä, nu ska jag käka choklad och dricka mjölk i väntan på att älskling kommer hem med nya bilen:)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vissa straffar Gud direkt vettu ;-) De kommer hem, glada över "fyndet". Vecklar ut tröjan o POFF - kräklukten kommer över dem. HA HA HA HA. De fick som de förtjänade :-)



Ser såååå fram emot plutt. En till liten lillgris.



Puss o kram.

2010-05-04 @ 22:55:47
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: weasel

syrran - exakt så känner jag oxå.. hahahahahaha skulle vilja se deras min när de kom hem:)

2010-05-05 @ 12:31:15
Postat av: Jenny

haha man får ju hoppas att det var en hund eller katt som snott den för man tror ju inte att det finns så sjuka människor!!!



Skönt att dagarna snart är räknade för när bebisen planeras komma ut!

DU, snart måste du börja kalla lillgris för storgris ;-) när han nu blir storebror!!

Kramkram

2010-05-05 @ 21:05:31
Postat av: weasel

jenny - det har jag inte tänkt på, jag menar lillgris.. kanske den nya kan bli minigris? vill ju inte att lillgris plötsligt ska bli storgris ju:)

2010-05-05 @ 22:21:08
Postat av: Johanna

Haha, ni är för roliga :)

och vad gäller kräktröja så finns det idioter till allt har jag fått lära mig, men de ramlar hårt elakingarna!



Kram!

2010-05-07 @ 05:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0