Här händer det grejjer!

Minigris 6 mån igår. Kryper idag.
Eller kryper nästan.. Tar sig fram som en militär.
Ni vet när det ålar sej fram under taggtråd eller nåt.
Idag hände det! Tidigare har nog bara åkt bakåt.
Men idag hände det!
Hihahahah det är sååå kul tycker jag:)

Lillgris pratar som aldrig förr. Shit vad det går fort!
Imorgon är det första dagen på nya dagiset efter inskolningen.
Men han hade feber idag så hoppas han kan gå imorgon iallafall.
Eller ska de vara feberfria 1 dag? Är det så noga??

Nåväl, här hemma går det framåt.
Köpte ett större kökbord på blocket idag.
Helt ok. Ek.
Vill ju egentligen ha ett vitt fint bord och stolar.
Med det får vänta tills grisarna blir större och inte bankar alltförmycket:)

Nä nu måste jag sova, tror det blir en vidrig natt.
Minigris är snorig som aldrig förr och värsta av allt - HOSTA...
Hatar hosta!!!

Nåväl.
Jo, bilder på radhuset har efterfrågats. Jag har verkligen inte hunnit.
Men tänker på det varje dag och snart så ska jag nog få till nåt foto!!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0