HATAR DEN HÄR JÄVLA HOSTAN!!!!!! Om inte h...

HATAR DEN HÄR JÄVLA HOSTAN!!!!!! Om inte hon hade sån jävla hosta skulle hon sova mycket bättre det är jag säker på! Och jag skulle oxå få sova.. Är ingen ide att försöka somna förrän hon sover, då blir jag bara irriterad varje gång jag måste gå in till henne. Nä istället ligger jag o surfar. Då känns det inte lika jobbigt att gå in.. Sen tar det fan minst en timme för mej att somna.. När hon väl somnar så HOSTAR hon och vakna igen. JAG BLIR TOKIG!!!!!!! Dax att gå in igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Styrkekramar!

2010-11-11 @ 05:43:00
Postat av: ellen

småbarnshosta är världens största sömnfiende! stackare

2010-11-11 @ 09:41:38
Postat av: Petra

Usch ja, sån hosta är verkligen vidrig! Stackars er! Jag vet att de inte ger hostdämpande till så små barn, men hon kanske behöver nåt slemlösande? Ringa vc och kolla kanske?

2010-11-11 @ 09:43:07
URL: http://petraiordochbild.wordpress.com
Postat av: Jenny

Usch usch lider med er. Hoppas hon kryar på sig snarast!

vi har just nu påbörjat samma sak även här hemma.

kram

2010-11-11 @ 12:13:01
Postat av: Storasyster/Moster

Känner jag igen det där eller känner jag igen det där... hosta = vidrigt! Hoppas hon repar sig FORT! För allas skull. Mest för hennes, såklart :)

2010-11-11 @ 22:01:31
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: weasel

tack söta ni! jag har givit henne mollipect. fick det utskrivet till lillgris för ett tag sen.. men hon hatar det. jag förstår henne. fasen vad det smakar starkt! nån som har nåt tips att dölja smaken??



2010-11-11 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0