asdfasdf

Varje dag känns tung i starten.
Ofta längtar jag redan på morgonen tills klockan blir 19..
Jättetråkigt.
Som tur är blir det bättre efter några timmar, när jag vaknat till.
Trött trött trött.
Mmm småbarnsförälder, då är man trött.
Men det har ju kommit nu. Minigris sover iof sämre om nätterna nu än de 3 första månaderna.
Längtar som fn till hon sover heeela nätter. Längtar längtar längtar.
Hon får eget rum när vi flyttar.
Då blir det nog bättre.

Jag vill känna mej pigg och glad.
Jag har ju världens bästa liv just nu.
Två små heeelt fantastiskt underbart fina perfekta barn.
En heeeelt fantastiskt underbart fin perfekt man.
Har hela dagarna hemma med barnen och kvällarna med mannen.
Jag borde ju vara superglad och lycklig.
Lycklig är jag, det känner jag. Men inte superglad.
Tröttheten tar över..

Min teori är att vi snart ska flytta och att jag helt enkelt är klar i denna lägenhet.
Jag vill bara flytta nu! Fixa och dona i huset.
Känns som att jag väntar på komma igång där.
Har ingen direkt lust att städa, plocka och dona här hemma.

Så, när minigris får eget rum och vi flyttat då blir allt bättre!
Hoppas jag verkligen...
Jo, men det blir kanon när vi flyttat och boat in oss.

Ser fram emot att fixa grisarnas rum, bara jag får energi.
Saknar energi.
Kanske har brist på nåt... Måste googla.

Hej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det enda du har brist på är sömn. Tro mig! Tyvärr så tar det länge att komma igen... Det tog mig 1,5 år innan jag kände mig någorlunda pigg igen, med en dag bakslag då och då förstås. Jag kan tro att det är ännu lite jobbigare för dig också, med två små istället för en liten och en halvstor ;) Det är inte hur enkelt som helst att vara hemma, roa de små, försöka ta hand om hemmet och hinna med sig själv.

Styrkekramar till dig!!!

2010-09-22 @ 09:13:02
Postat av: Anonym

hmm sömnbrist alltså:( då har jag bara drygt 1 år kvar tills jag känner mej pigg igen då:)

2010-09-25 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0