Idag har vi haft en kanondag!! Jag skulle ...

Idag har vi haft en kanondag!! Jag skulle egentligen jobbat kväll men när jag kom till jobbet var det så mycket personal så några fick ta ledigt om vi ville. Jag nappade direkt!! Hem igen till familjen! J och lillgris skulle gå på basket på kvällen så mini skulle vara hos farmor o farfar. Första tanken var att jag skulle vara hemma med mini när de andra två gick på basket. Men barnvakten fick gosa med mini medan vi gick men lillgris på basket! Asså vad mysigt!! Sällan vi är själva med lillgris!! Js jobb sponsrade kvällens match så vi fick 3rättersmiddag i restaurangen i arenan.. Vilken kväll va!! Såå glad över att jag passade på att vara ledig idag!! Nu sova.. Gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Mor/mormor

Så kloka ni är! Säkert en ljuvlig kväll för alla inklusive mini och barnvakt Kram

2011-04-13 @ 07:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0