Fy fasen. Nu börjar jag bli riktigt nervös...

Fy fasen. Nu börjar jag bli riktigt nervös! Om 2 timmar är jag på nya jobbet. Har ju som bekant inte jobbat sen dec 2008. Känslorna just nu är att jag aldrig vill jobba igen och sen får jag ännu mer ångest när jag tänker: jaha var det det? Min mammaledighet är över? Kommer jag aldrig mer få vara hemma?? Kom nu inte o säg att jag faktiskt varit less på att vara just hemma för de orden behöver jag icke just nu. Nä usch jag vill inte jobba!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer gå jättebra när du väl är där. Lite ringrostig i början är nog alla, men det är så kul att längta hem också :)

2011-01-11 @ 23:14:00
Postat av: Mor

Hoppas att din första jobbdag gick bra! Kram

2011-01-12 @ 08:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0