Äntligen!

Sover barnen. Fy fan vilken eftermiddag:( blä. Vägran att ta på sig och gå hem från dagis. Slutade med att jag bar lillgris utan skor och jacka. Nu snackas det väl bland morsor och dagisfröknar. Skiter jag i. Ok. Ut till bilen. Iväg till BVC. Dax för minigris 18månkontroll. Båda barnen superduktiga och kanonroliga att ha att göra med. Mini fick godkänt och vaccination. Inga problem. Sen är det samma j-a visa igen. Även denna gång med publik. En grupp mammor som väntar på att få sätta igång rädda-liv-kurs. Fy f-n.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha! Igenkänningsfaktor HÖÖÖG!!! Alex lämnade dagis idag utan overall (dock med mössa och kängor för där gick min gräns. :-) Det är trots om ALLTING just nu och däremellan är han hur rar som helst.

2011-11-17 @ 20:02:44
URL: http://petraiordochbild.wordpress.com/
Postat av: Linnea

Du är en jättebra mamma! Jag tror att nästan alla föräldrar är med om det där då och då, antagligen tänker de andra mammorna att vilken tur att det inte var så där för mig idag, stackars den där mamman...KRAM!

2011-11-19 @ 09:41:35
URL: http://lojnet.blogspot.com
Postat av: Storasyster

Asså. Vi har alla varit där kära lillasyster. Inget konstigt alls. Man måste visa vem som bestämmer. Punkt. Om det finns Odd Molly-morsor som ger dig blickar eller tycker saker så är det DEM det är fel på ty de kommer ha ett helvete senare om de inte redan har det och bara låtsas vara så jävla präktiga. YYYYYYYTA vettu. Det är inget du och jag har :)

2011-11-21 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0